Формування комплексу Інтернет-маркетингу підприємства на ринку В2В

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

Інтернет-маркетинг, комуікації, онлайн-ринок, підприємство, економічна діяльність, продукція, конкурентоспроможність, мобільний додаток, CRM-система, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Наконечна, Д. С. Формування комплексу Інтернет-маркетингу підприємства на ринку В2В : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Дарія Сергіївна Наконечна ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2021. – 104 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced