Маркетингові інструменти формування лідерських позицій підприємства на ринку

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

лідерські позиції, частка ринку, матриця Мак-Кінсі, показники розвитку асортименту, раціональність структури асортименту, стратегії посилення лідерських позицій, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Папченко, В. М. Маркетингові інструменти формування лідерських позицій підприємства на ринку : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Валентина Миколаївна Папченко ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 111 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced