Методичні підходи до визначення маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
поведінка споживача, маркетингових інструментів впливу, поведінкові моделі споживачів, Оболонь, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Плотнікова, Г. С. Методичні підходи до визначення маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Ганна Сергіївна Плотнікова ; наук. керівник Тетяна Анатоліївна Заяць. – Київ, 2021. – 109 с.