Формування поведінкових моделей споживачів продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маслозавод, поведінка споживача, онлайн-ринок, інфлюенсер- маркетинг, інстаграм, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Сидоренко, А. В. Формування поведінкових моделей споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Аліна Вікторівна Сидоренко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 84 с.