Формування поведінкових моделей споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маслозавод, поведінка споживача, онлайн-ринок, інфлюенсер- маркетинг, інстаграм, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Сидоренко, А. В. Формування поведінкових моделей споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Аліна Вікторівна Сидоренко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 84 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced