Комплексне оцінювання маркетингового середовища підприємства
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове середовище, ситуаційний аналіз, чинники впливу, економічна ефективність, SWOT-аналіз, маркетингові заходи, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Чирва, В. С. Комплексне оцінювання маркетингового середовища підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Владислав Станіславович Чирва ; наук. керівник Світлана Миколаївна Еш. – Київ, 2021. – 93 с.