Визначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин»

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Конкурентоспроможність підприємства і його продукції є важливими показниками на будь-якому ринку. Існує багато методик, з допомогою яких можна визначити конкурентоспроможність фірми. Скористаємося методикою Ж. Ж. Ламбена, яка ґрунтується на визначенні конкурентних переваг. The competitiveness of the company and its products are important performance in any market. There are many methods by which you can determine the competitive of the firm. We use the method Jean Lamben, which based on the definition of competitive advantages.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентна позиція, борошномельне виробництво, господарський портфель, competitiveness, competitive position, flour production, household portfolio, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Слободенюк, Р. С. Визначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин» / Р. С. Слободенюк, Т. Г. Бєлова // Ключови въпроси в съвременната наука-2012 : VIII международна научна практична конференція. - Т. 4. - С. 11-12.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced