Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
туристичне підприємство, туристична фірма, туризм, маркетингова стратегія, маркетинг, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Здоровенко, Є. А. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 242 Туризм / Євген Артемович Здоровенко ; наук. керівник Ірина Леонідівна Мельник. – Київ, 2021. – 105 с.