Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

туристичне підприємство, туристична фірма, туризм, маркетингова стратегія, маркетинг, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Здоровенко, Є. А. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 242 Туризм / Євген Артемович Здоровенко ; наук. керівник Ірина Леонідівна Мельник. – Київ, 2021. – 105 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced