Формування бренду роботодавця як фактору конкурентоспроможності персоналу підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд роботодавця, конкурентоспроможність, HR-брендинг, стимулювання праці, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Йосифчук, Я. М. Формування бренду роботодавця як фактору конкурентоспроможності персоналу підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ярослав Миколайович Йосифчук ; наук. керівник Діана Григорівна Грищенко. – Київ, 2021. – 84 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced