Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

мерчандайзинг, комунікації, ефективність, продаж, реклама на місці продажу, POS, брендинг, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Андрющенко, В. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Владислав Володимирович Андрющенко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 69 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced