Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
мерчандайзинг, комунікації, ефективність, продаж, реклама на місці продажу, POS, брендинг, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Андрющенко, В. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Владислав Володимирович Андрющенко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 69 с.