Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові цілі, GAP-аналіз, маркетингова діяльність, ринкові можливості, дерево цілей, SWOT-аналіз, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Баранова, А. В. Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Володимирівна Баранова ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2021. – 69 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced