Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові цілі, GAP-аналіз, маркетингова діяльність, ринкові можливості, дерево цілей, SWOT-аналіз, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Баранова, А. В. Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Володимирівна Баранова ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2021. – 69 с.