Оцінювання перспектив підприємства щодо можливих обсягів збуту продукції

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

оцінювання перспектив, методи прогнозування, прогнозування обсягів збуту, складання прогнозів, збільшення обсягів збуту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бутурлім, В. Є. Оцінювання перспектив підприємства щодо можливих обсягів збуту продукції : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Владислава Євгенівна Бутурлім ; наук. керівник Олена Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2021. – 68 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced