Вивчення складових маркетингового міксу підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, ціна, збут, маркетинг-мікс, просування, товар, продукт, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Дмитрієва, А. Г. Вивчення складових маркетингового міксу підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Алеся Геннадіївна Дмитрієва ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2021. – 75 с.