Визначення впливу маркетингових трендів на формування споживчого середовища підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
тенденція, споживче середовище, чинники впливу, види трендів, PEST-аналіз, матриця, вплив маркетингових трендів, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Дунін, М. Є. Визначення впливу маркетингових трендів на формування споживчого середовища підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Максим Євгенович Дунін ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 111 с.