Формування асортиментної політики підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
асортимент, продукт, маркетинг, асортиментна політика, товар, неймінг, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Хоменко, С. А. Формування асортиментної політики підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Софія Анатоліївна Хоменко ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2021. – 70 с.