Визначення особливостей поведінки споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

поведінка споживача, маркетингові інструменти, чинники впливу на поведінку споживача, ставлення споживачів до продукції, модель Фішбейна, метод “ідеальної позначки”, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Кубенко, К. О. Визначення особливостей поведінки споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Карина Олегівна Кубенко ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 84 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced