Маркетингові інструменти визначення умов реалізації стратегії підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, SWOT- аналіз, сильні сторони, слабкі сторони, матриця можливостей, матриця SWOT, матриця загроз, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Куценко, О. І. Маркетингові інструменти визначення умов реалізації стратегії підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олег Ігорович Куценко ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 84 с.