Обґрунтування напрямів розвитку маркетингового середовища підприємства та його оцінювання
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове середовище, чинники впливу на маркетингове середовище, економічна ефективність, маркетингові заходи, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Мельничук, О. В. Обґрунтування напрямів розвитку маркетингового середовища підприємства та його оцінювання : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олександра Володимирівна Мельничук ; наук. керівник Світлана Миколаївна Еш. – Київ, 2021. – 66 с.