Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинговий прогноз, збут продукції, попит, кількісні методи складання прогнозів, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, метод середнього відсотку приросту показника, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Мошківська, А. Б. Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Богданівна Мошківська ; наук. керівник Тетяна Анатоліївна Заяць. – Київ, 2021. – 80 с.