Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинговий прогноз, збут продукції, попит, кількісні методи складання прогнозів, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, метод середнього відсотку приросту показника, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Мошківська, А. Б. Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Богданівна Мошківська ; наук. керівник Тетяна Анатоліївна Заяць. – Київ, 2021. – 80 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced