Маркетингова політика розподілу продукції ПрАТ «Оболонь»
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова політика розподілу, удосконалення політики розподілу, маркетинг, канали розподілу, збут продукції, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Новохацька, А. В. Маркетингова політика розподілу продукції ПрАТ «Оболонь» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Вячеславівна Новохацька ; наук. керівник Лілія Миколаївна Минко. – Київ, 2021. – 66 с.