Визначення факторів, що впливають на споживчий вибір товарів підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

споживчий вибір, характеристики споживачів, внутрішні чинники впливу, зовнішні чинники впливу, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Щепетков, Д. О. Визначення факторів, що впливають на споживчий вибір товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Денис Олександрович Щепетков ; наук. керівник Ольга Михайлівна Пєтухова. – Київ, 2021. – 75 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced