Визначення факторів, що впливають на споживчий вибір товарів підприємства
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
споживчий вибір, характеристики споживачів, внутрішні чинники впливу, зовнішні чинники впливу, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Щепетков, Д. О. Визначення факторів, що впливають на споживчий вибір товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Денис Олександрович Щепетков ; наук. керівник Ольга Михайлівна Пєтухова. – Київ, 2021. – 75 с.