Організація PR-кампанії для виведення кави Starbucks на український ринок
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
PR-кампанія, прес-конференція, прес-реліз, інфлюенс- маркетинг, креативна розсилка, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Горіла, А. О. Організація PR-кампанії для виведення кави Starbucks на український ринок : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 Журналістика / Анастасія Олександрівна Горіла ; наук. керівник Юлія Євгеніївна Соловйова. – Київ, 2021. – 86 с.