Організація PR-кампанії для виведення кави Starbucks на український ринок

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

PR-кампанія, прес-конференція, прес-реліз, інфлюенс- маркетинг, креативна розсилка, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Горіла, А. О. Організація PR-кампанії для виведення кави Starbucks на український ринок : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 Журналістика / Анастасія Олександрівна Горіла ; наук. керівник Юлія Євгеніївна Соловйова. – Київ, 2021. – 86 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced