Поняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництва
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Питання присвячені креативній економіці в сфері підприємництва харчових виробництв орієнтовані для вивчення нових напрямів досліджень і практичної діяльності в області творчих інновацій і економічної активності економічних суб’єктів харчової індустрії, пов’язані із системою специфічних соціально-економічних відносин між економікою і творчим підходом до її розвитку та удосконалення, що призводить до становлення нового креативного сектору сучасної економіки, в основі якого лежить інтенсивне використання творчих та інтелектуальних ресурсів в харчовому виробництві.
Опис
Ключові слова
креативна економіка, виробництво, підприємство, творчість, creative economy, production, enterprise, creativity, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Труш, Ю. Л. Поняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництва / Ю. Л. Труш // Modern directions of scientific research development : proceding of the 3rd International scientific and practical conference, 1–3 September 2021. – USA, Chicago : BoScience Publisher, 2021. – С. 479–481.