Семіотичний аналіз соціальної реклами проти порушення швидкісного режиму водіями
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Наукова розвідка присвячена вивченню елементів семіотики, які використовуються в соціальних рекламних кампаніях проти перевищення водіями швидкісного ліміту. Об`єктом наукового дослідження є семіотичні елементи соціальної реклами. Предметом – сучасні соціальні рекламні кампанії проти перевищення водіями швидкісного ліміту.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, соціальна реклама, семантика і семіотика реклами, вплив реклами, структура рекламного повідомлення, медіатекст, українська та закордонна реклама
Бібліографічний опис
Соловйова, Ю. Є. Семіотичний аналіз соціальної реклами проти порушення швидкісного режиму водіями / Ю. Є. Соловйова, М. А. Шапран // International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19–21. – Berlin, Germany, 2021. – Р. 37–42.