Інноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості

Ескіз

Дата

2022

Автори

Бергер, Аліна Дмитрівна

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджується сучасні інноваційні рішення в комплексі маркетингу ‒ «12Р», які охоплюють товарну політику, ціноутворення, канали збуту, комунікаційну політику, персонал тощо. Обґрунтовано, що більшість інноваційних рішень у маркетингу підприємства харчової промисловості пов’язано з технологіями ‒ здорового харчування, ощадливого виробництва, діджиталізації процесів, Інтернет-маркетингу, нових видів пакування та захисту навколишнього середовища. Modern innovative solutions in the marketing complex - "12P" are studied, which cover product policy, pricing, sales channels, communication policy, staff and more. It is argued that most of the innovative solutions in the marketing of the food industry are related to technology - healthy eating, lean production, digitalization of processes, Internet marketing, new types of packaging and environmental protection.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, комплекс маркетингу, харчова промисловість, підприємство, здорове харчування, технології, харчова продукція, marketing complex, food industry, enterprise, healthy food, technology, food products

Бібліографічний опис

Бергер, А. Д. Інноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості / А. Д. Бергер // Modern directions of scientific research development : proceedings of the 8th International scientific and practical conference. – Chicago, USA : BoScience Publisher, 2022. – P. 874–878.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced