Особливості застосування АСМР-технологій в українській комерційній рекламі в контексті світових тенденцій розвитку маркетингу

Ескіз

Дата

2021

Автори

Антонова, Ольга Вадимівна

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Статтю присвячено розглядові особливостей застосування ASMR-технологій в українській комерційній рекламі на прикладі серії рекламних відеороликів порталу нерухомості Address.ua. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер вітчизняної реклами із застосуванням феномену автономної сенсорної меридіональної реакції та слідування актуальним світовим тенденціям, проведено аналіз особливостей задіяння АСМР-тригерів у рекламній галузі та характеру осмислення дійсності у відео, а також доцільності їх використання у вітчизняному медійному та інтернет-просторі. Здійснено аналіз специфіки хронометражу, композиційної організації кадру та складових візуального ряду реклами з АСМР-технологіями. Доведено, що поява в українському рекламному просторі серії відео з використанням автономної сенсорної меридіональної реакції засвідчила успішне засвоєння й творче переосмислення актуальних світових тенденцій розвитку рекламної галузі. Гумористичний, пародійний характер відеороликів демонструє синхронізацію вітчизняного інформаційно-рекламного простору із сучасними трендами, оскільки на сьогодні на зміну активному використанню АСМР-тригерів у світовій рекламі з метою впливу на свідомість реципієнта прийшли пародійні відео, а замість намагання створити релаксаційний ефект на перший план виходить намір розсмішити глядача.

Опис

Ключові слова

автономна сенсорна меридіональна реакція, АСМР-технології, відеореклама, інтернет-реклама, відеоконтент, психофізіологічні реакції, рекламний вплив, autonomous sensory meridional reaction, ASMR technologies, video advertising, internet advertising, video content, psychophysiological reactions, advertising influence, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Антонова, О. В. Особливості застосування АСМР-технологій в українській комерційній рекламі в контексті світових тенденцій розвитку маркетингу / О. В. Антонова // Ефективна економіка. – 2021. – № 11.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced