Оцінювання ринкової сили бренду підприємства
Дата
2022
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, бренд, сила бренду, капітал бренду, лояльність, поінформованість, опитування
Бібліографічний опис
Мацигін, В. Р. Оцінювання ринкової сили бренду підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Владислав Русланович Мацигін ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Бойко. – Київ, 2022. – 94 с.