Маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємства
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, розвиток підприємства, стратегії зростання, інтенсивне зростання, інтеграційне зростання, диверсифікаційне зростання, маркетингові інструменти, матриця І. Ансоффа, матриця Мак-Кінсі
Бібліографічний опис
Сухарева, Я. В. Маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Яна Вячеславівна Сухарева ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2022. – 84 с.