Сучасні методи оцінювання привабливості товару для ринку та споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, конкуренція, привабливість продукції, методи оцінювання привабливості продукції, інтегральний показник привабливості, графічний метод, багатокутник конкурентоспроможності, площа багатокутників

Бібліографічний опис

Штунь, М. А. Сучасні методи оцінювання привабливості товару для ринку та споживачів продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Максим Андрійович Штунь ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2022. – 73 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced