Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, цільовий ринок, позиціонування товарів, сегментація споживачів, ринок будівельних послуг
Бібліографічний опис
Коваленко, Н. П. Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Наталія Павлівна Коваленко ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2022. – 94 с.