Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, цільовий ринок, позиціонування товарів, сегментація споживачів, ринок будівельних послуг

Бібліографічний опис

Коваленко, Н. П. Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Наталія Павлівна Коваленко ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2022. – 94 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced