Оцінювання поведінки споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, поведінка споживачів, культува споживання, цільовий ринок, споживчі вподобання, індекс лояльності NPS, метод Needs&Gaps Analysis, карта сприйняття

Бібліографічний опис

Медвідь, В. В. Оцінювання поведінки споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Володимир Валерійович Медвідь ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2022. – 107 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced