Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що з урахуванням умов ринково-економічної трансформації та глобалізації торгівельних відносин, привертає до себе проблема оперативного та дієвого управління галуззю харчової промисловості. Наголошено, що в науковій літературі існує багато визначень поняття «стратегія розвитку підприємства». Обґрунтовано, що передумовою ефективної реалізації стратегії розвитку компанії є інноваційно-технологічне спрямування діяльності. В свою чергу, результатом реалізації стратегії є досягнення певних, заздалегідь визначених економічних наслідків – збільшення рівня дохідності та конкурентоспроможності. Розглянуто головні детермінанти недостатнього рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємств відповідної галузі. It is proved that taking into account the conditions of market and economic transformation and globalization of trade relations, the problem of operative and effective management of the food industry attracts. It is emphasized that in the scientific literature there are many definitions of "enterprise development strategy". It is substantiated that the precondition for effective implementation of the company's development strategy is the innovation and technological direction of activity. In turn, the result of the strategy is the achievement of certain, predetermined economic consequences - increasing the level of profitability and competitiveness. The main determinants of insufficient level of profitability and competitiveness of enterprises in the industry are considered.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, стратегія розвитку, програмні цілі, місія підприємства, стратегічний план, етапи розроблення стратегії, оцінка стратегії, development strategy, program goals, mission of the enterprise, strategic plan, stages of strategy development, strategy evaluation

Бібліографічний опис

Кузьмінський, С. В. Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України / С. В Кузьмінський, Т. Г. Бєлова // European scientific discussions : abstracts of IX International Scientific and Practical Conference, July 18-20, 2021. – Rome, Italy : Potere della ragione Editore, 2021. – Р. 309–313

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced