PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі
No Thumbnail Available
Date
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Ресторанне господарство надзвичайно динамічне. Враховуючи зростаючу конкуренцію, заклади ресторанного господарства використовують Public relations (PR) акції і рекламу, що є надзвичайно актуальним.The restaurant industry is extremely dynamic. Given the growing competition, restaurants use Public relations (PR) promotions and advertising, which is extremely relevant.
Description
Citation
Назарчук, А. О. PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі / А. О. Назарчук, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 88 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень–травень 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 175
