Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством
Файли
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії розвитку та окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати маркетингова стратегія. Визначено особливості маркетингової стратегії розвитку та загальної стратегії підприємства. Окреслено етапи формування маркетингової стратегії та запропоновано заходи для вдосконалення процесу впровадження обраних маркетингових стратегій.
The necessity of developing a marketing strategy of development is substantiated and the main requirements to be met by the marketing strategy are outlined. The peculiarities of the marketing strategy of development and the general strategy of the enterprise are determined. The stages of formation of marketing strategy are outlined and measures for improvement of process of implementation of the chosen marketing strategies are offered.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетингова стратегія, управління підприємством, стратегічні плани, довготермінове й оперативне планування, маркетингові цілі, загальна стратегія підприємства, marketing strategy, enterprise management, strategic plans, long-term and operational planning, marketing goals, general strategy of the enterprise
Бібліографічний опис
Пєтухова, О. М. Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством / О. М. Пєтухова, Л. В. Страшинська, А. В. Гарастовська // Perspective of science and practice : abstracts of XIII International scientific and practical conference, December 13 – 15, 2021. – Amsterdam, Netherlands, 2021. – Pp. 135–139