Обґрунтування маркетингових рішень щодо товарного асортименту підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, товарний асортимент, номенклатура продукції, товарні стратегії, модифікована матриця БКГ, асортиментна політика, товарний портфель

Бібліографічний опис

Бойко, О. А. Обґрунтування маркетингових рішень щодо товарного асортименту підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олександра Андріївна Бойко ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2022. – 65 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced