Обґрунтування маркетингових рішень щодо товарного асортименту підприємства
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, товарний асортимент, номенклатура продукції, товарні стратегії, модифікована матриця БКГ, асортиментна політика, товарний портфель
Бібліографічний опис
Бойко, О. А. Обґрунтування маркетингових рішень щодо товарного асортименту підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олександра Андріївна Бойко ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2022. – 65 с.