Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингові цілі, ринкові можливості, GAP-аналіз, споживачі, продукція, маркетингова діяльність, дерево цілей, SWOT-аналіз

Бібліографічний опис

Саламатіна, А. Т. Розроблення стратегічних цілей та визначення ринкових можливостей підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анна Тарасівна Саламатіна ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2022. – 69 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced