Роль упаковки в сучасному маркетингу
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Правильна упаковка та фірмовий стиль формують позитивний імідж товару у свідомості споживачів. Це може зробити товар запам’ятовуючим, легким для пошуку та привабливим для нових і постійних клієнтів.
Упаковка товару має кілька цілей. Найголовніше – це збереження продукту в безпеці та непошкоджені під час транспортування.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, упаковка, фірмовий стиль, ринок, дизайн, packaging, corporate identity, market, design
Бібліографічний опис
Перевертень, К. В. Роль упаковки в сучасному маркетингу / К. В. Перевертень, О. О. Лелека // Science and practice of today : abstracts of IX International scientific and practical conference, november 16-19 2020, Ankara, Turkey. – 2020. – Pp. 345–347