Стратегічне планування на промисловому ринку

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, стратегічне планування, маркетинговий аналіз, маркетинговий аудит, просування, збут, strategic planning, marketing analysis, marketing audit, promotion, marketing

Бібліографічний опис

Перевертень, К. В. Стратегічне планування на промисловому ринку / К. В. Перевертень, О. О. Лелека // Social function of science, teaching and learning : Міжнародна науково-практична конференція, 14–17 грудня 2020 р. – Бордо, Франція, 2020. – С. 232–236

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced