Стратегічне планування на промисловому ринку
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, стратегічне планування, маркетинговий аналіз, маркетинговий аудит, просування, збут, strategic planning, marketing analysis, marketing audit, promotion, marketing
Бібліографічний опис
Перевертень, К. В. Стратегічне планування на промисловому ринку / К. В. Перевертень, О. О. Лелека // Social function of science, teaching and learning : Міжнародна науково-практична конференція, 14–17 грудня 2020 р. – Бордо, Франція, 2020. – С. 232–236