Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації
Дата
2022
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням правового регулювання трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками в площині кадрового адміністрування та діловодства.
Проаналізовано та систематизовано організаційно-правову документальну базу, необхідну для забезпечення організації трудового процесу відповідно до норм чинного законодавства.
Встановлено, що важливою частиною системи кадрового адміністрування суб’єктів господарювання є діловодство, що виконує роль посередника між законодавством про працю і системою управління персоналом. Розглянуто нормативні особливості ведення документації з особового складу, що фіксує етапи трудової діяльності найманих працівників. Надано правову характеристику трудовому договору, трудовому контракту, трудовій книжці; наказам по особовому складу, особовим карткам та особовим справам. Окреслено повноваження кадрової служби щодо обліку особового складу підприємства.
Відзначено особливості кадрового діловодства в умовах військового стану, які свідчать про те, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».
The article is devoted to topical issues of legal regulation of labor relations between the employer and employees in the field of personnel administration and record keeping.
The organizational and legal documentary base necessary to ensure the organization of the labor process in accordance with the norms of current legislation has been analyzed and systematized.
It has been established that an important part of the personnel administration system of business entities is the office administration, which acts as an intermediary between the labor legislation and the personnel management system. The regulatory features of personnel documentation recording the stages of employment of employees are considered. A legal description of the employment contract, employment contract, employment book is given; orders on personnel, personal cards and personal affairs. The authority of the personnel service regarding the accounting of the personnel of the enterprise is outlined.
It is emphasized that the observance of key procedures guarantees the implementation of the labor resources management policy in accordance with the requirements of legislation and ethical norms, provides a civilized solution to problems and contradictions that arise between subjects of labor relations.
Peculiarities of personnel administration under martial law are noted, which indicate that during the period of martial law, the norms of labor legislation are not applied in the part of relations regulated by the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations under Martial Law".
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, стратегія, інновація, конкурентна перевага, розвиток, механізм, конкурентоспроможність підприємства, labor law, personnel administration, record keeping, labor relations, labor contract
Бібліографічний опис
Тур, О. В. Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації / О. В. Тур, О. В Тур, І. В. Тюха // Економіка та суспільство. – 2022. – № 45. DOI: 10.32782/2524-0072/2022-45-19