Культурологічні та психологічні аспекти вивчення української мови як іноземної
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Важливу роль у досягненні високого рівня ефективності вивчення української мови як іноземної відіграє контекстуалізація навчання, що містить як культурологічний, так і навчальний компоненти, а також урахування позитивних емоційних чинників. У статті розглядаються особливості контекстуального підходу до вивчення української мови як іноземної, що сприяє розвитку навичок інтеркультурної комунікації. Зроблено акцент на доцільності інтегрування позитивної психології в методику викладання, що зменшує рівень тривожності студентів і підвищує ефективність роботи у емоційно сприятливому середовищі. Підґрунтям дослідження є аналіз результатів роботи з іноземними студентами в Київському медичному університеті.
Опис
Ключові слова
українська мова як іноземна, інтеркультурна комунікація, культурна компетенція, позитивна психологія, мотивація, гуманістичне навчання, Ukrainian as a foreign language, intercultural communication, cultural competence, positive psychology, motivation, humanistic education, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Уліщенко, А. Культурологічні та психологічні аспекти вивчення української мови як іноземної / А. Уліщенко // Pedagogy and education management in medical university : scientific monograph. – Warsaw, Józefów : Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy, 2020. – P. 16-31.