English-language learning context in the COVID-19 pandemic: psychological success factors

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, англомовний контекст, позитивний емоційний досвід, вебінар, distance learning, English context, positive emotional experience, webinar, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Ulishchenko, A. English-language learning context in the COVID-19 pandemic: psychological success factors / А. Ulishchenko, M. Bezshtanko // The development of university education in the postmodern period: current trends of the intercultural communication and teaching methods in the context of socio-cultural transformations and blended learning : international academic conference, 10-13 March 2021 : set of abstracts of conference participants. – Józefów : Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy, 2021. – Р. 41-44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced