Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника
Файли
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Біла, Г. М. Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника / Г. М. Біла // Вісник НТУ КПІ. Філософія. Психологія. Педагогіка – К.: Політехніка, 2007. – № 3(21). – С. 11-14.
Анотація
Євроінтеграційні процеси освітньої діяльності та швидкоплинний розвиток сучасного виробництва вимагають від вищих навчальних закладів технічного спрямування підготовки спеціалістів високої кваліфікації і всебічно розвинених людей для вирішення поставлених завдань. Ключовою фігурою такого процесу є педагог-спеціаліст і педагог-куратор з його позитивними і негативними сторонами інтеграції рис особистості.
European integration processes of educational activities and transient development of modern manufacturing require higher education technical direction of training highly qualified and fully developed people for the task. A key figure in this process is the teacher-specialist and educator and curator of its positive and negative aspects of integration traits.
European integration processes of educational activities and transient development of modern manufacturing require higher education technical direction of training highly qualified and fully developed people for the task. A key figure in this process is the teacher-specialist and educator and curator of its positive and negative aspects of integration traits.
Опис
Ключові слова
педагог-спеціаліст, teacher-specialist, педагог-наставник, teacher-mentor, кафедра харчової хімії