Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Біла, Г. М. Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника / Г. М. Біла // Вісник НТУ КПІ. Філософія. Психологія. Педагогіка – К.: Політехніка, 2007. – № 3(21). – С. 11-14.

Анотація

Євроінтеграційні процеси освітньої діяльності та швидкоплинний розвиток сучасного виробництва вимагають від вищих навчальних закладів технічного спрямування підготовки спеціалістів високої кваліфікації і всебічно розвинених людей для вирішення поставлених завдань. Ключовою фігурою такого процесу є педагог-спеціаліст і педагог-куратор з його позитивними і негативними сторонами інтеграції рис особистості.
European integration processes of educational activities and transient development of modern manufacturing require higher education technical direction of training highly qualified and fully developed people for the task. A key figure in this process is the teacher-specialist and educator and curator of its positive and negative aspects of integration traits.

Опис

Ключові слова

педагог-спеціаліст, teacher-specialist, педагог-наставник, teacher-mentor, кафедра харчової хімії

Бібліографічний опис

Зібрання