Формування інструментів маркетингових комунікацій торговельного підприємства

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

комунікації, мерчандайзинг, продаж, ефективність, реклама на місці продажу, просування, конверсія, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Андрющенко, В. В. Формування інструментів маркетингових комунікацій торговельного підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Владислав Володимирович Андрющенко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2023. – 73 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced