Обґрунтування та вибір цільових сегментів споживачів продукції підприємства
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, сегменти споживачів, сегментування ринку, принципи сегментування, цільовий сегмент, привабливість ринкових сегментів, позиціювання, схема сприйняття позиції, стратегії охоплення ринку
Бібліографічний опис
Стрілець, В. А. Обґрунтування та вибір цільових сегментів споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Вероніка Андріївна Стрілець ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2023. – 107 с.