Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

концепції маркетингу, холістичний маркетинг, інтегрований маркетинг, внутрішній маркетинг, маркетинг відносин, соціально-відповідальний маркетинг, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Дунін, М. Є. Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Максим Євгенович Дунін ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2023. – 125 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced