Формування та підтримання взаємодії бренду зі споживачами

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

торгова марка, бренд, онлайн та офлайн простір, атрибути брендів, види брендів за Л. Апшоу, психотипи брендів за К. Юнгом, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Круть, В. І. Формування та підтримання взаємодії бренду зі споживачами : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Вікторія Ігорівна Круть ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2023. – 81 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced