Психологічний фактор наслідування в поведінковій економіці
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкривається поняття наслідування, як результат психологічного впливу оточення, розглядаються його сильні та вразливі сторони. Приділено увагу факторам та особливостям психології натовпу. Розглянуті приклади наслідування у сфері поведінкової економіки та використання маніпулятивних технологій в маркетингу та економічній діяльності.
The article reveals the concept of imitation as a result of the psychological influence of the environment, examines its strengths and weaknesses. Attention is paid to the factors and features of crowd psychology. Considered examples of imitation in the field of behavioral economics and the use of manipulative technologies in marketing and economic activity.
Опис
Ключові слова
психологія, психологічний вплив, наслідування, поведінкова економіка, psychology, psychological influence, imitation, behavioral economics, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Відоменко, О. І. Психологічний фактор наслідування в поведінковій економіці / О. І. Відоменко // Світ економічної науки : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування. – Тернопіль, 2019. – Вип. 19. – С. 127-129