Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства
Файли
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг прямий, маркетинг комунікації, комунікаційна політика, marketing, direct marketing, communication, communication policy
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства / Н. П. Скригун, А. А. Копиленко // Modern directions of scientific research development : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference, November 24-26, 2021. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2021. – P. 1018-1020