Маркетингова стратегія формування сильної бізнес-моделі в харчовому ритейлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Описані складові сильної бізнес-моделі ритейлера в аспекті формування маркетингової стратегії в сфері ритейл-сервісу. The components of a strong retailer business model are described in the aspect of forming a marketing strategy in the field of retail service

Опис

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Маркетингова стратегія формування сильної бізнес-моделі в харчовому ритейлі / С. В. Ткачук // Проблеми управління підприємств у сучасних умовах : матеріали XІХ міжнародної науково-практичної конференції, 18-19 квітня 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 66–68

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в