Оцінювання ефективності цінової політики

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Підприємству, яке хоче розвивати свою діяльність на ринку найбільш ефективно та протягом тривалого періоду часу, слід приділяти найбільшу увагу управлінню та розробці цінової політики та формуванню ціноутворення, оскільки кожен неправильний або недостатньо продуманий крок негайно впливає на динаміку продажів та прибутковість А деякі підходи до ціноутворення, а саме витратний і ціннісний, мають певні недоліки з точки зору трудової теорії вартості та теорії граничної корисності. Існуючі моделі процесу ціноутворення не повністю враховують особливості різних типів ринку, що вимагає перегляду змісту і послідовності етапів ціноутворення та визначення типу ринкової структури на першому етапі формування ціни.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, ціна, цінова політика, цінова стратегія, price, pricing polic, pricing strategy

Бібліографічний опис

Загородній, М. О. Оцінювання ефективності цінової політики / М. О. Загородній, О. О. Лелека // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 – 31 березня 2023 р., м. Полтава. – Полтава, 2023. – Ч. 2. - С. 681–683

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced