Сучасна релізація та потенціал соціально орієнтованого маркетингу в Україні

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, формування ринку, соціальний запит, соціальний маркетинг, стейкхолдери, фандрайзінг, market formation, social demand, social marketing, stakeholders, fundraising

Бібліографічний опис

Березянко, Т. В. Сучасна релізація та потенціал соціально орієнтованого маркетингу в Україні / Т. В. Березянко // Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives : International scientific-practical conference, April 12-13, 2018. – Poznan, Poland : WSPA Publishing, 2018. – Pp. 166–170

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced